REGULAMIN

W czerwcu dostawa jest bezpłatna niezależnie od wartości zamówienia. 

 

  1. Sposoby dostarczenia przesyłki

Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi, które realizują dostawę naszych produktów: DHL oraz InPost. W tym momencie nasze przesyłki są dostarczane wyłącznie przez kurierów i nie ma możliwości zamawiania do paczkomatu.

 

  1. Czas dostarczenia przesyłki

Większość paczek wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeśli nie możemy wysłać Twojej przesyłki w takim czasie, na pewno nasi Dorady Sprzedaży skontaktują się z Tobą w tej sprawie osobiście. Twoje zamówienie może dotrzeć do Ciebie już następnego dnia od momentu wysyłki (choć firma kurierska zastrzega sobie standardowo do 3 dni roboczych na dostarczenie zamówienia).

 

  1. Śledzenie przesyłki

Możesz na bieżąco śledzić, co dzieje się z Twoją przesyłką. Po opuszczeniu magazynu przez Twoje zamówienie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

 

  1. Koszty wysyłki

Wysyłka wszystkich zamówień w naszym czekoladowym sklepie internetowym Lindt jest darmowa. Pamiętaj jednak, że realizujemy jedynie zamówienia powyżej 100 zł.

 

  1. Brak produktu lub nieprawidłowa realizacja zamówienia

Nasi Doradcy Sprzedaży dbają o to, żeby dotarły do Ciebie produkty zgodnie z Twoim zamówieniem. Jeśli jednak otrzymasz paczkę, której zawartość przez przypadek odbiega od Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@lindt.com lub dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 604 974 740 lub 508 271 015. Postaramy się, jak najszybciej wyjaśnić sytuację.

 

  1. Zniszczenie produktu w dostawie

Nasi Doradcy sprzedaży podejmują wszelkie starania, żeby nasze czekolady dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Skontaktuj się z nami, jeśli przesyłka jest zniszczona, a produkty uszkodzone. Nasi Doradcy sprzedaży czekają na Ciebie pod następującym numerem telefonu: 604 974 740 oraz 508 271 015 i adresem e-mail: sklep@lindt.com Pamiętaj, żeby wysłać zgłoszenie w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Twojego zamówienia. Koniecznie dołącz zdjęcie uszkodzeń oraz zdjęcie dokumentu dostawy z potwierdzeniem uszkodzeń przez osobę wykonującą dostawę.

Postaramy się wysłać do Ciebie jak najszybciej nowe produkty.

 

  1. Zmiana adresu dostawy

Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz zmienić adres dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@lindt.com lub dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 604 974 740 lub 508 271 015.

     

    8. Dostawa latem

Często latem przesyłki są narażone na wyższe niż zwykle temperatury. Chcemy, żeby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie niezależnie od pogody, dlatego w okresie letnim w każdym zamówieniu znajdziesz specjalne wkłady chłodzące, które chronią czekoladę przed wysokimi temperaturami. Wkłady możesz wykorzystywać ponownie w upalne dni. Wystarczy włożyć je do zamrażalnika na min. 6h. Latem nie wysyłamy naszych produktów w piątki. 

 

    9. Koszt dostawy

W czerwcu dostawa jest bezpłatna niezależnie od wartości zamówienia. 

Koszt dostawu wynosi 14 zł dla zamówień do 129 zł. Dla zamówień od 130 zł dostawa jest zawsze darmowa.