REGULAMIN
- Sposoby dostarczenia przesyłki
Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi, które realizują dostawę naszych produktów: DHL oraz InPost. W tym momencie nasze przesyłki są dostarczane wyłącznie przez kurierów i nie ma możliwości zamawiania do paczkomatu.
- Czas dostarczenia przesyłki
Paczki wysyłamy do 5 dni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli nie możemy wysłać Twojej przesyłki w takim czasie, na pewno nasi Dorady Sprzedaży skontaktują się z Tobą w tej sprawie osobiście. Twoje zamówienie może dotrzeć do Ciebie już następnego dnia od momentu wysyłki (choć firma kurierska zastrzega sobie standardowo do 3 dni roboczych na dostarczenie zamówienia).
- Śledzenie przesyłki
Możesz na bieżąco śledzić, co dzieje się z Twoją przesyłką. Po opuszczeniu magazynu przez Twoje zamówienie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
- Koszty wysyłki
Koszt dostawu wynosi 14 zł dla zamówień do 129 zł. Dla zamówień od 130 zł dostawa jest darmowa.
- Brak produktu lub nieprawidłowa realizacja zamówienia
Nasi Doradcy Sprzedaży dbają o to, żeby dotarły do Ciebie produkty zgodnie z Twoim zamówieniem. Jeśli jednak otrzymasz paczkę, której zawartość przez przypadek odbiega od Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@lindt.com. Postaramy się, jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
- Zniszczenie produktu w dostawie
Nasi Doradcy sprzedaży podejmują wszelkie starania, żeby nasze czekolady dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Skontaktuj się z nami, jeśli przesyłka jest zniszczona, a produkty uszkodzone. Nasi Doradcy sprzedaży czekają na Ciebie pod adresem e-mail: sklep@lindt.com. Pamiętaj, żeby wysłać zgłoszenie w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Twojego zamówienia. Koniecznie dołącz zdjęcie uszkodzeń oraz zdjęcie dokumentu dostawy z potwierdzeniem uszkodzeń przez osobę wykonującą dostawę.
Postaramy się wysłać do Ciebie jak najszybciej nowe produkty.
- Zmiana adresu dostawy
Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz zmienić adres dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@lindt.com.
8. Dostawa latem
Często latem przesyłki są narażone na wyższe niż zwykle temperatury. Chcemy, żeby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie niezależnie od pogody, dlatego w okresie letnim w każdym zamówieniu znajdziesz specjalne wkłady chłodzące, które chronią czekoladę przed wysokimi temperaturami. Wkłady możesz wykorzystywać ponownie w upalne dni. Wystarczy włożyć je do zamrażalnika na min. 6h. Latem nie wysyłamy naszych produktów w piątki.