FAQ


Zamawianie produktu
1. Dostawa
Możesz zrobić zakupy w sklepie Lindt online z dostawą do Twojego domu niezależnie od kwoty zamówienia. Koszt dostawy wynosi 14 zł, a dla wszystkich zamówień powyżej 130 zł oferujemy dostawę GRATIS.
2. Modyfikowanie/anulowanie zamówienia
Żeby anulować lub modyfikować zamówienie, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@lindt.com. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, postaramy się pomóc.
3. Rejestracja/zamawianie bez rejestracji
Składanie zamówienia nie wymaga tworzenia konta w naszym sklepie, ale posiadając konto, korzystasz z dodatkowych korzyści, więc warto je założyć.
Rejestrując się w naszym sklepie:
- oszczędzasz czas na uzupełnianiu danych adresowych przy każdym zamówieniu
- możesz sprawdzić historię swoich zamówień.
4. Realizacja zamówienia
Na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia, wysyłając wiadomości na podany przez Ciebie adres email. Aktualny status zamówienia jest też widoczny na Twoim koncie po zalogowaniu do sklepu. Na wszystkie dodatkowe pytania chętnie odpowiemy. Wystarczy, że napiszesz wiadomość na adres e-mail: sklep@lindt.com.
5. Faktura VAT
Jeśli chcesz otrzymać wraz zamówieniem fakturę VAT zawierającą numer NIP Twojej firmy, wystarczy, że podasz prawidłowy numer NIP podczas składania zamówienia w odpowiednio oznaczonym polu.
Pamiętaj, żeby po wpisaniu danych firmy, upewnić się, że są one prawidłowe. Po dokończeniu procesu zakupowego, nie będziesz już mieć możliwości uzupełnienia lub zmiany pola NIP na fakturze. Fakturę VAT w wersji elektronicznej wyślemy do Ciebie w wiadomości e-mail po dokonaniu płatności.
6. Dane osobowe i bezpieczeństwo zakupów
Na każdym etapie zakupów dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Nasza strona wykorzystuje szyfrowanie SSL, które gwarantuje, że wszystkie dane osobowe, które podajesz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu realizacji zamówienia i poprawiania jakości naszych usług. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym Regulaminie.
Szanujemy Twoje prawo do prywatności, dlatego podejmujemy wszystkie zasadne kroki, żeby ją chronić. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.
W LINDT & SPRÜNGLI używamy ciasteczek z wielu powodów, głównie po to, by wspierać działanie naszej strony i zrozumieć, jak Ty i inni użytkownicy strony korzystają z naszych materiałów oraz żeby móc przygotować wiadomości reklamowe skrojone na miarę. W naszej Polityce Cookies znajdziesz więcej informacji na temat tego, jak wykorzystujemy ciasteczka.
Formy płatności
1. Metody płatności dostępne w sklepie firmowym Lindt
Dbamy o komfort Twoich zakupów, dlatego w naszym sklepie możesz skorzystać z kilku różnych form płatności za zakupy:
- Paybylink (przelew on-line)
- Blik
- Płatność kartą płatniczą
- Płatność przelewem tradycyjnym (możesz skorzystać z tej opcji w ramach Pay by link, wystarczy wybrać kafelek z zielonym banknotem, żeby pojawiły się dane do przelewu tradycyjnego)
Dostawa
1. Sposoby dostarczenia przesyłki
Współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi, które realizują dostawę naszych produktów: DHL oraz InPost. W tym momencie nasze przesyłki są dostarczane wyłącznie przez kurierów i nie ma możliwości zamawiania do paczkomatu.
2. Czas dostarczenia przesyłki
Większość paczek wysyłamy do 5 dni od momentu złożenia zamówienia.
3. Śledzenie przesyłki
Możesz na bieżąco śledzić, co dzieje się z Twoją przesyłką. Po opuszczeniu magazynu przez Twoje zamówienie, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
4. Koszty wysyłki
Wysyłkę realizujemy niezależnie od kwoty zamówienia. Koszt dostawy to 14 zł, a dla zamówień powyżej 130 zł dostawa jest GRATIS.
5. Brak produktu lub nieprawidłowa realizacja zamówienia
Nasi Doradcy Sprzedaży dbają o to, żeby dotarły do Ciebie produkty zgodnie z Twoim zamówieniem. Jeśli jednak otrzymasz paczkę, której zawartość przez przypadek odbiega od Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@lindt.com. Postaramy się, jak najszybciej wyjaśnić sytuację.
6. Zniszczenie produktu w dostawie
Nasi Doradcy sprzedaży podejmują wszelkie starania, żeby nasze czekolady dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Skontaktuj się z nami, jeśli przesyłka jest zniszczona, a produkty uszkodzone. Nasi Doradcy sprzedaży czekają na Ciebie pod adresem e-mail: sklep@lindt.com Pamiętaj, żeby wysłać zgłoszenie w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia Twojego zamówienia. Koniecznie dołącz zdjęcie uszkodzeń oraz zdjęcie dokumentu dostawy z potwierdzeniem uszkodzeń przez osobę wykonującą dostawę.
Postaramy się wysłać do Ciebie jak najszybciej nowe produkty.
7. Zmiana adresu dostawy
Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz zmienić adres dostawy, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@lindt.com.
8. Możliwość odbioru osobistego
Od 2022 roku nie ma możliwości odbioru zamówień online w sklepach firmowych Lindt. Realizujemy wyłącznie zamówienia z dostawą.
9. Dostawa latem
Często latem przesyłki są narażone na wyższe niż zwykle temperatury. Chcemy, żeby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie niezależnie od pogody, dlatego w okresie letnim, jeśli temperatura przekracza 25°C, do każdego zamówienia dołączamy wkłady chłodzące, które chronią czekolady przed ciepłem. Wkłady możesz wykorzystywać ponownie w upalne dni. Wystarczy włożyć je do zamrażalnika na min. 6h.
Odstąpienie od umowy
1. Zasady zwrotu
Jeśli jakiś produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go do nas zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podawania przyczyny. Wystarczy wysłać Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@lindt.com lub pocztą na adres Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. ul. Franciszka Klimczaka 1 02-797 Warszawa. Jeśli będzie Ci wygodniej, możesz skorzystać z Wzoru Oświadczenia o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Produktów, które dołączyliśmy do Twojego zamówienia. Produkty w nienaruszonym stanie wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres: sklep Lindt, Factory Annopol, ul. Annopol 2, 03-236 Warszawa. Zwrotu płatności za zwrócone produkty dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu w tej samej formie, w jakiej opłacone było zamówienie.
2. Zasady reklamacji
Wszyscy pracownicy Lindt & Sprüngli przykładają dużą wagę do jakości naszych czekolad i dążą to tego, aby doświadczenie z czekoladami Lindt zawsze było pozytywne. Bardzo nam przykro, jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Możesz bez problemu zgłosić jego reklamację, wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@lindt.com lub pocztą na adres Lindt & Sprüngli (Poland) Sp. z o.o. ul. Franciszka Klimczaka 1 02-797 Warszawa. Zgłoszenie powinno zawierać Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, datę i numer zamówienia, dowód zakupu produktów i przyczynę reklamacji. My w ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i wrócimy do Ciebie odpowiedzią.
Świat czekolady - produkty
1. Zasady przechowywania czekolady
Wierzymy, że nasza czekolada to najlepsza czekolada na świecie. Nasi Maître Chocolatier pracują nad wyjątkowymi recepturami, a my na każdym etapie jej produkcji i dystrybucji dbamy o to, żeby zachowała świeżość. Chcemy, żeby nasze wyśmienite czekolady umilały Twoje słodkie chwile.
Pamiętaj, że czekolada jest produktem wrażliwym na zbyt wysokie temperatury. Najkorzystniejszymi warunkami przechowywania naszych produktów czekoladowych jest temperatura od 16° do 18° Celsjusza. Żeby w pełni cieszyć się ich smakiem, dbaj o nasze czekolady.
2. Alergeny
W trosce o bezpieczeństwo naszych produktów na każdym opakowaniu czekolad Lindt oraz w opisie każdego produktu w sklepie internetowym Lindt znajdziesz informacje o alergenach.
3. Produkty bezglutenowe
Choć niektóre nasze czekolady gorzkie z wysoką zawartością kakao np. Lindt Excellence 70% Cocoa nie zawierają glutenu, to nie posiadają oznaczenia „produkt bezglutenowy” dla żywności spełniającej normy żywności bezglutenowej. Dopóki nasze czekolady nie będę posiadały takiego oznaczenia, prosimy, aby osoby na diecie bezglutenowej, nie spożywały naszych czekolad lub zasięgnęły porady lekarza, aby wykluczyć ewentualne reakcje alergiczne lub reakcje nietolerancji.
4. Terminy przydatności naszych czekolad
W Twoim zamówieniu mogą się znaleźć czekolady o z terminem ważności 1,5 miesiąca i więcej.
W przypadku produktów przecenionych, niektóre z nich mogą mieć krótsze terminy przydatności do spożycia. Informujemy jednak o tym w opisie produktu i w informacji o promocji.
Jeśli nasza czekolada ma datę ważności np. do sierpnia, to oznacza to, że produkt można bezpiecznie spożywać do ostatniego dnia miesiąca we skazanym terminie przydatności do spożycia.
Kontakt
1. Kontakt w sprawie realizacji zamówienia
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, których nie wyczerpują zaproponowane odpowiedzi, nasi Doradcy Sprzedaży chętnie Ci pomogą. Czekamy na wiadomości e-mail wysłane na adres sklep@lindt.com.